Wednesday, January 19, 2011

बिर्सनेलाई सम्झना

            काली कस्ती भकी छौ सञ्चै छौ ? मत यहाँ कसैको साहारा बिना बाचिरहेको छु । सधैं तिम्रो सम्झना र कल्पनामा डुबिरहन्छु । किन यस्तो साह्रै माया लाग्छ त्यो मलाई थाहा छैन । हरेक पल हर छण म कल्पनामा हराइरहन्छु र हराउने बनी परिसकेको छ । कती भुल्न कोशीस गर्छु तर सक्दिन शायद त्यो तिमीले बिदाइको छणमा दियका छुरी जस्तै तिखा बचनले होला । हुन म बाट बिछोडइयर तिमीलाई रमाइलो लागेको होला तर मलाई भने सधैं मलमलको पछेउरिले झस्काइ रहने गर्छ । आज मात्रै सुनेको थिय तिमी यौटी सन्तानकी आमा बनिसकेकी छौ रे । सुन्दा मात्रै पनि साह्रै खुशी भय । म यक्लो भयर के भयो त तिमी त जोडीको साथमा छोरीकी आमा त भयौ नि हैन । मैले कता कता यो शब्द सुनेको थिय ----आफुले मन परायको मान्छे सँग मिलन हुनु भन्दा बिछोड भयको राम्रो रे ! थाहा छ किन ? किन कि उसले जहिले पनि बिछोड भयको मान्छेको राम्रो भयको देख्न चाहन्छ रे । आज तेही भयो म सदाको भन्न्दा   आज निकै खुशी भयको छु । मलाई यक्लो जिबन बिताउन गाह्रो छैन म त तिम्रो खुशीमा हराइ रहने छु र हराउछु पनि । जे होस् तिम्रो जिबन सुखी भयको देख्न पाय मलाई न खाय पनि खाय झै हुन्छ । यकचोटि भन्न मन लायो बिजयको कामना । अबत आफ्नो संसार राम्रो सँग चलाऊनु तिम्रा ति सन्तति लाई कुनै कुराको दु:ख हुना नदिनु कहिलेयै गाली नदिनु किनकी मैले सुने भने तिम्रो भन्दा मेरो मनमा चोट पुग्ने छ । अबत तिमीलाई हेर्न पनि मिल्दैन होला कहाँ छौ कुन दुनियाँमा जे होस्  जहाँ भय पनि कुनै दिन देखेछु भने छोरीलाई भान्जी भनेर बोलाउला । अबत नाता टुटी सके पछी के भयो र जे भनेपनी हैनर । अन्तिममा आफ्नो सवास्थय को राम्रो हेर्बिचरा गर्दै छोरीको चाहना पुरा गरिदिनु, हुनत सुनेको छु साथमा तिम्रो श्रीमान छैन रे न भय पनि शाहयोग  गर्ने कोइ त होलान उनिहरुलाई आफुलाई परेको समस्या बताउनु किनकी म सुन्न चाहन्न कि समस्यामा छ । 
               अन्त्यामा तिमीलाई यकचोटि यो बैरागिको तर्फबाट सदा सफलताको कामना । खुशी अनी सुखी रहनु । 
                          आज हामी हिन्ने गोरेटो फरक भयको छ मैले चाहेर पनि सहोयोग् गर्न सक्दिन । so becearful ।  
                                                                                                                                                               काले ।

No comments:

Post a Comment